Monday, February 2, 2009

MimPi..


ketika mata ini masih belum mahu melabuhkan
tirai sambil dibuai2 oleh lagu celine Dion, teringat pulak aku kat blog ni..hehe.terus aje aku melayari internet..my sis dah lama dibuai mimpi..ala2 sleeping beauty gitu..agak2nya mimpi ape tu..haha..love u sis.... Selalunya orang kata mimpi ni mainan tidur,kadang2 apa yang kita fikir sebelum tidur boleh terbawa hingga ke alam mimpi...tetapi ada juga mimpi yang memberi petanda2 tertentu pada kita...Akan tetapi apa ke halnya pula dengan mimpiku ini..? Entahla..mungkin juga mainan tidur..
DiA~~

selalu juga menjengah dalam mimpiku(nyibuk je..), aku pun pelik..sekarang jarang2 sekali sebabnya mungkin tiada makna lagi bagiku untuk hiraukan tentang dia..kebiasaannya selepas aku mimpi barula terfikir-fikir kenapa..?dan mimpiku hanya kerap melihatkan kelibatnya di kejauhan..hanya sekali aje dia bersemuka,bila dia menghampiriku dan menghulurkan sesuatu, selepas itu terus mghilang ..dan sesuatu itu belum pun sempat aku membuka bungkusannya,aku terjaga..suspen betul mimpi ni..sekarang ni dia hadir dalam mimpi dengan berada begitu dekat denganku...namun tidak pula dia bertentang mata walaupun hanya skejap cuma...hanya aku yang menatapnya(gitu2 je...) ...siapa DiA??Rasa-rasanya baru aku faham apa yang aku alami....Cukup mengerti apa yang tersirat...Sebelum ni aku tak pernah terfikir..but now I got the answer....hmm....

~~FOCUS~~


1 comment: